... lidé jsou andělé s jedním křídlem, proto se musejí najít dva a obejmout se, aby mohli vzlétnout...

Banánová dieta na 7 dní

17. května 2006 v 16:38 | http://www.chiquita.cz/ |  diety
Dieta s banány CHIQUITADieta s banány CHIQUITA - od Prof. Bankhofera
Zůstaňte ve formě a nabití letní energií díky netradiční banánové dietě Prof. Hademara Bankhofera Mnoho z nás si stále ještě myslí, že se po banánech tloustne a přitom jsme na velkém omylu. Pravdou je, že výživné žluté ovoce nás skvěle zasytí díky vysoké hladině sacharidů. Ale mýty, že banány způsobují nadváhu, opravdu nejsou opodstatněné. Průměrný příjem kalorií se u zdravé a vyvážené stravy pohybuje mezi 2000 a 2500 kaloriemi za den - a průměrný banán má méně než 110 kalorií!
Nemáme tedy žádný důvod vynechávat banány z pravidelného jídelníčku. Každý z nás má určitě spoustu důvodů, proč vyzkoušet banánovou dietu, a získat postavu, se kterou budeme spokojeni. Navíc banány jsou bohatším zdrojem energie, vitamínů, minerálů a sacharidů než kterékoliv jiné ovoce. Energii, kterou jsme nabyli během letních měsíců, si s nimi můžeme uchovat po celý rok. A tak Chiquita nyní přináší novou speciální banánovou dietu, která byla vyvinuta rakouským odborníkem na výživu profesorem Bankhoferem.
"Není pravda, že banány způsobují nadváhu. Jako kterákoliv jiná potrava i ony mohou být příčinou nadváhy, pokud energie v nich obsažená (kalorie) přesáhne denní potřebu našeho těla. Jeden středně velký banán obsahuje pouze 0,4 g tuku a 16 g sacharidů, a proto je skvělý pro redukci tělesné hmotnosti. Neobsahuje téměř žádný tuk a báječně nás zasytí," říká Prof. Hademar Bankhofer
Pondělí
Pondělí
Snídaně:2 šálky ovocného čaje nebo káva s medem, 1 krajíc celozrnného chleba, 1 vejce, 1 banán, 1 sklenka pomerančové šťávyPřesnídávka:1 kelímek nízkotučného jogurtu s vaší oblíbenou příchutíOběd:1 hlávkový salát, 1 malá čekanka, 2 strouhané mrkve, 4 oloupaná a rozčtvrcená rajčata a 1 oloupaný banán, zálivka z trochy olivového oleje, citrónové šťávy, soli a pepře. Podáváme s krajícem celozrnného chleba.Svačina:5 sušených banánových chipsů(k dostání v obchodě se zdravou výživou) nebo malý banánVečeře:Rozkrojíme banán podélně na půlky, položíme jej na talíř, přelijeme 125 ml teplé vanilkové omáčky nebo studeným vanilkovým jogurtem a přidáme 2 lžičky jahodového nebo višňového džemu. ÚterýÚterýSnídaně:2 šálky ovocného čaje s medem, 1 krajíc celozrnného chleba s 60 g tvrdého sýra, 4 ředkvičky a 1/2 okurky. Podáváme s banánovým frapé z 1 banánu, 1/4 l mléka a 1 lžíce medu. Přesnídávka:1 malý banán Oběd:100 g grilovaných krůtích prsíček s petrželkovými brambory. Dezert: 1 banán s 125 ml vanilkové omáčky a 2 lžičkami džemu. Svačina:5 sušených banánových chipsů (k dostání v obchodě se zdravou výživou) nebo malý banán Večeře:Ovocný salát z 1 banánu, 1 jablka, 2 mandarinek, 1 hrušky - vše pokrájíme na malé kousky a 8 kuliček vína. Smícháme s lžící nízkotučného jogurtu a ozdobíme rozinkami. StředaStředaSnídaně: 2 šálky mátového čaje nebo káva s mlékem, Smícháme 30 g ovesných vloček, 1 nízkotučný jogurt, 1 jablko a 1 banán, jemně nakrájené, a lžíce medu Přesnídávka: 1 banán (každé sousto žvýkáme 30krát) Oběd: Rozložíme na talíř 200 g salátových listů. Přidáme 100 g hroznového vína, 1 oloupaný banán a 10 g mletých lískových ořechů. Zalijeme 1/2 kelímkem nízkotučného jogurtu. Svačina: 1 kelímek nízkotučného jogurtu s vaší oblíbenou příchutí Večeře:Ohřejeme 1/4 l nízkotučného mléka a vmícháme 2 lžíce medu a pyré z jednoho banánu. Ochutíme skořicí a špetkou muškátového oříšku. Podáváme se čtyřmi celozrnnými sušenkami. Je to skvělý koktejl před spaním! Čtvrtek ČtvrtekSnídaně:2 šálky ovocného čaje nebo káva s mlékem, 1 krajíc celozrnného chleba se lžičkou másla a 50 g sýru "cottage cheese" (lze nahradit i lučinou), 1 banán Přesnídávka:5 sušených banánových chipsů (k dostání v obchodě se zdravou výživou) nebo malý banán Oběd:Oloupeme 2 zralé banány a rozkrojíme je podélně. Mezi dvě půlky dáme 100 g tenkých plátků šunky. Jíme příborem a vychutnáme si k tomu misku čerstvých fazolových výhonků s libovolným jogurtovým dresingem jako přílohu. Svačina:1 kelímek nízkotučného jogurtu s vaší oblíbenou příchutí Večeře:Podusíme 1/2 jemně nasekané cibule na másle, přidáme 100 g tuňáka z plechovky (bez oleje), zalijeme 25 ml zeleninového vývaru a 25 ml smetany a necháme 15 minut povařit. Ochutíme citrónovou šťávou, bylinkovou solí, pepřem a kari. Nakrájíme 1 banán na plátky, vmícháme a krátce prohřejeme. Podáváme s jemně nasekanou petrželkou a rýží (např. Basmati). Pátek PátekSnídaně:2 šálky ovocného čaje s medem, 1 krajíc celozrnného chleba s 60 g tvrdého sýra, 4 ředkvičky a 1/2 okurky. Podáváme s banánovým frapé z 1 banánu, 1/4 l mléka a 1 lžíce medu. Přesnídávka:1 malý banán Oběd:100 g grilovaných krůtích prsíček s petrželkovými brambory. Dezert: 1 banán s 125 ml vanilkové omáčky a 2 lžičkami džemu. Svačina:5 sušených banánových chipsů (k dostání v obchodě se zdravou výživou) nebo malý banán Večeře:Ovocný salát z 1 banánu, 1 jablka, 2 mandarinek, 1 hrušky - vše pokrájíme na malé kousky a 8 kuliček vína. Smícháme s lžící nízkotučného jogurtu a ozdobíme rozinkami. Sobota SobotaSnídaně:2 šálky ibiškového čaje s medem, 1 krajíc celozrnného chleba namazaný směsí 60 g nízkotučného tvarohu, 3 lžicemi jogurtu, 10 g sekané cibule, trochy kmínu, soli, papriky a petrželky, Zajíme 1 banánem, Pijeme šťávu z 1 pomeranče doplněnou 1/4 l vody Přesnídávka:1 kelímek nízkotučného jogurtu s vaší oblíbenou příchutí Oběd:Oloupeme 1 banán, pokapeme citrónovou šťávou a na 10 g másla jej podusíme dozlatova. Obalíme plátkem libové šunky, posypeme lžičkou strouhaného sýra a grilujeme po dobu 5 minut. Podáváme s krajíčkem celozrnného toastu. Svačina:1 malý banán Večeře:Rozkrájíme banán na silná kolečka a pokapeme citrónovou šťávou. Pokrájíme 2 jablka na malé kousky a dáme je spolu s banánem do vymazané zapékací misky a po dobu 20 minut pečeme ve vyhřáté troubě. Smícháme našlehané vejce s trochou medu a citrónové šťávy. Směsí přelijeme zapečené ovoce a ještě krátce zapečeme. Podáváme horké. Neděle NeděleSnídaně:2 šálky ovocného čaje nebo káva s medem, 2 krajíce celozrnného chleba s troškou másla, 1 vejce natvrdo, 1 banán, 125 ml grapefruitové šťávy Přesnídávka: 5 sušených banánových chipsů (k dostání v obchodě se zdravou výživou) nebo malý banán Oběd:1 lžíci rýžového pudingu dáme do misky a vmícháme 1 banán nakrájený na kolečka. Posypeme 2 lžícemi drcených vlašských ořechů a podáváme s 1 papájou. Svačina:1 kelímek nízkotučného jogurtu s vaší oblíbenou příchutí Večeře:Omyjeme 150 g brambor, rozkrájíme na půlky a položíme je slupkou dolu na plech. Potřeme řeznou plochu olivovým olejem a ochutíme solí a kmínem. Pečeme při mírném ohni. Podáváme s tvarohem a kolečkem banánu na každé polovině brambory. Jako dezert si dáme zbytek banánu.
 

3 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 marty321 marty321 | E-mail | 18. listopadu 2007 v 18:55 | Reagovat

http://www.doplnky-vyzivy.cz/   není to tam o banánové dietě ale dovíte se tam mnoho užitečných informací nejen o hubnutí....a pokud už se do nečeho rozhodnete jít mužete i dobře nakoupit

2 www.doplnky-fitness.cz www.doplnky-fitness.cz | Web | 24. ledna 2009 v 13:15 | Reagovat

Ahoj. Za prvé bych se chtěl omluvit za reklamu, ale fakt mi to nedalo a musím se pochlubit. Kukněte sem: www.doplnky-fitness.cz. Jestli chcete zhubnout, vypadat krásně, udělat ze sebe svalovce tak to určitě navštivte. Sám jsem tam už parkrát nakoupil a nemůžu si to vynachválit. Klikejte na web a jste tam tak pááá lidi:-)

3 Romana Romana | 27. září 2009 v 9:34 | Reagovat

Myslím, že je to super a určitě to vyzkouším... Děkuji za skvělý návrh! :)

4 aji02 aji02 | E-mail | Web | 30. května 2010 v 12:00 | Reagovat

No super asi by mi to úplně yprotivilo babány.Vím o lepší tak se kouněte hubla jsem za pomoci a rad odborníka a zhodila jsi  20 kg a už je to víc jak rok a váhu si držím takže vřele doporucuji pa

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama